مجموعه آذین شما را به خرید بهترین و انواع کلیپس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 4 =

نمایشگاه عرضه کلیپس مرواریدی بصورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره کلیپس مرواریدیسفارش عمده کلیپس مرواریدی با قیمت عالی

کلیپس مرواریدی یکی از اکسسوری های بسیار محبوب در بین دختران و بانوان است که رو سر جلوه ی خاصی دارد ، فرقی نمیکند که موهای شما حجم زیاد یا کمی داشته باشد در هر صورت از کلیپس های با ابعاد مختلف ما میتوانید در مهمانی ها و مجالس استفاده کنید.

نمایشگاه عرضه کلیپس مرواریدی بصورت عمده

همه چیز درباره کلیپس مرواریدی

همه چیز درباره کلیپس مرواریدی بانوان در دورهمی ها و هنگام  حضور در مهمانی ها و مجالس به موهای خود اهمیت زیادی می دهند و با توجه به حس زیبا دوستی ذاتی انسان ها، علاقه دارند زیباتر به نظر برسند به همین دلیل این نوع کلیس ها که با مروارید های مرغوب طراحی شده است در بین بانوان طرفدار زیادی دارد.

 گیره ی اصلی این نوع کلیپس ها دارای تنوع بوده و در شکل های  هندسی مختلف : دایره ای، مستطیلی، مثلثی و…. و در جنس های پلاستیکی و فلزی تولید شده که نمونه ی فلزی آن از آلیاژ بسیار مرغوب بوده که در سایز های بزرگ، کوچک  و متوسط طراحی شده اند و روی آن با مروارید طراحی شده است.

لازم به ذکر است بگوییم برخی برای کاهش قیمت مرغوبیت را نیز کاهش میدهند و مروارید ها را با چسب بر روی گیره ها می چسبانند که این کار باعث میشود مروارید ها پس از مدتی استفاده از روی گیره ریخته شود  و گیره طول عمر کوتاه و ظاهر آن نیز نامناسب شود اما در این محصول ابتدا مروارید ها بافته شده سپس بر روی گیره سوار چیده میشود.

مروارید ها در رنگ های متنوع طلایی، سفید، صدفی، مسی، و…. استفاده شده است تا متناسب با تمام سلایق بانوان عزیز باشد.

این گیره ها انواع مختلفی دارند و سایز کوچک آن برای جلو سر و سایز بزرگتر آن برای پشت و جمع کردن موها استفاده میشود.

سفارش عمده کلیپس مرواریدی با قیمت عالی

سفارش عمده کلیپس مرواریدی با قیمت عالی این روز ها فضا های مجازی اینستاگرام، تلگرام و بسیاری از سایت ها در حال فروش اکسسوری های مختلف هستند در بین این اکسسوری ها کلیپس مصرف کننده و طرفدار بیشتری دارد اما فروشندگان در پاساژ ها و مغازه های مختلف که فروش اکسسوری دارند با سر زدن به سایت های تبلیغ کننده متوجه می شوید که قیمت کلیپس در وب سایت ما بسیار مناسب است و یا حتی میتوانید با سفارش عمده کلیپس آن را با قیمت مناسب تر تهیه کنید و در بازار ارائه داده و از سود خوبی بهره مند شوید.

برای عموم افراد نیز خرید مستقیم و بدون واسطه نیز بسیار سودمند تر از فروشندگانی است که هزینه حمل و نقل و سود خود را نیز در نظر میگیرند.

همکاران ما در تیم پشتیبانی آماده همکاری و ثبت خرید شما عزیزان هستند.

مریم علی یاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آذین شما را به خرید بهترین و انواع کلیپس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید